Heart Chat Bubble

Skolavslutning

Hejhej!! :)
Jag skriver det här väldigt sent eftersom jag kom hem för ungefär en timme sedan, och jag har fixat lite grejer.
Idag var det skolavslutning!! Det är både kul och sorgligt... Kul pga DA sommarlov, och sorgligt eftersom det kommer va nya klasser och jag kommer troligtvis inte gå på Tallbacka vilket dem flesta andra kommer göra. :( På skolavslutningen hade vi först lite prat och present-utdelning eller vad man ska säga...
Vi fick:
* Diplom och lite andra brev
* En skiva med kort från klassresan :)
* En skiva med låtarna som vi har spelat in i klassen :P
* 25 kronor i glasspengar (det var lite kvar i klasskassan)
* En månadssten med personligt brev från Eva
* En ros
* En lanterna
* Ett collage med bilder på klassen som jag tänker rama in xD
Vi femmor sjöng fyra låtar sammanlagt i Bananabacken :O
Efter avslutning gick jag och Winta hem till mig och vi gick sedan och köpte pizza och träffade Ebba och hennes mamma vid Västra skogen. Vi åkte till Gröna lund! Vi var på Gröna lund från halv ett typ till kvart över åtta!! :) Det var jättekul! Det var jag, Winta, Ebba och Ebbas kompis Ida och sen träffade vi Lello, Alex, Isak, Viktor och Jonatan. Haha, vi var åtta stycken från våran "gamla" klass. :D
Sen åkte vi hem och nu är jag hemma.
Nu är jag så trött att jag svimmar. :P


Snyggingar :P


Jag kan inte fatta att Winta, Ebba, Lello och Jonatan åkte den här!! :O


En nervös tjej... Nä, juste hon var kissnödig det var därför hon stod och hoppade. :D


Twister ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback