Heart Chat Bubble

Gaga, what happend!?

Här skulle Lady Gaga få något pris från CFDA fashion awards för att hon typ är nyskapande när
det gäller mode... Men klänningen och allt blev inte sådär jättebra enligt mig...


Ni förstår vad den gula stjärnan är till för... xD


 Det är en sak att man färgar håret, byter klädstil och sånt, men man ser (ärligt talat) inte ens att det är
Lady Gaga. Hon gjorde ju horn i ansiktet för några månader sedan och nu har hon ju typ försökt ta bort det
eller något. På bilden under ser man precis när hon hade gjort dem.


Euuww!! Jag tycker att det är jätteäckligt! Jag gillar verkligen inte vad
hon har gjort med ansiktet men jag gillar fortfarande hennes låtar. :)
(Det här inlägget får vara i musik-kategorin...^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback