Heart Chat Bubble

Det var längesen ;)

Heej! <3
Jag kom hem från Skåne i söndags, hehe, men jag kunde inte blogga hos mamma pga the stupied computer.
Men här kommer lite kortfattat om Skåne. :)
Vi bodde hos mammas kompis sen hon var liten hon heter Katharina och hon har en dotter som heter Elin. På lördagen var det examen-fest för min kusin Filip. Det var kul att få träffa hela släkten. :)
Sen kom vi som sagt hem i söndags... Vi kom hem klockan ett på natten och när vi var på väg hem så såg vi två äckliga råttor precis vid porten. USCH!!
På nationaldagen var jag med mamma och hade piknick, det var kul. <3
Igår var jag i skolan som vanligt, höhö. Och idag var det något tråkigt faddergrejsimåjs, oj vilket långt "ord". :D
Nu ska jag sitta lite vid datorn, vilket jag redan gör, hehe...
Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback