Heart Chat Bubble

Hörlurar och skal :)

Hejhej!! :)
Idag hämtade pappa mig hos mamma och vi åkte till Solna centrum och handlade mat och var på Kjell & company. :P På Kjell & company fick jag en tidig födelsedagspresent, nämligen ett par hörlurar! Det är UrbanEars stil på dem men märket är Coloud colors. :) Jag är jättenöjd! Här kommer ett par bilder:


Haha, fett synd. :P Man ser ju vad det är, ena grejen sticker ju ut. :D Vad kan det finnas inuti? xD


Så ser dem ut på. ;) (Veronica Maggio inspirerad pose :P ) Oj, där fick ni skalet också...


Förlåt för den dåliga bildkvalitén... Där är skalet iaf, jag köpte det på Acessorize i Västermalmsgallerian i fredags. :)

Kommentarer
Postat av: Lawen

vad snygga hörlurar var köpte du skalet

2011-07-18 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback