Heart Chat Bubble

Heeeeeeeeeeeej

Idag har jag varit sjuk. :( Jag har försökt blogga från min iPhone men det funkar liksom inte! Gaah! Blir störd. :P Iaf, jag har jätteont i halsen jag fick det igår...
Igår träffade jag min morbror Lars och hans fru Annika, vi åt middag och såg Black Pearl från Pirates of the Caribbean nere vid Gamla stan! :O :) Ashäftigt jue!!^^
Iförrigår bokade jag och mamma en resa till London! Vi åker den 27:e och är där en vecka. ;) Vi ska bo hos min mammas kompis Danny. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra där men det blir säkert kul. :D
Så om det är någon som vill gästblogga åt mig så får ni gärna skriva en kommentar! :)

Kommentarer
Postat av: Tisa

Jag vet hur man mobilbloggar från iphone :)

2011-07-18 @ 19:02:29
URL: http://tisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback