Heart Chat Bubble

Rörigt

Hejhej!
Jag har varit sjuk den här veckan, jag har jätteont i magen och mår illa. :(
Det är lite rörigt just nu eftersom jag och pappa ska flytta. Just nu bor vi på Johan Enbergs väg, vi ska flytta till Jungfrudansen. Det är både bra och dåligt. Bra för att jag får ett stort eget rum, det kommer ta typ fem minuter att gå till Sana och kanske tio minuter till Winta. Det tar ungefär två minuter att gå till Huvudsta centrum. :) Det är dåligt eftersom jag och pappa trivs väldigt bra i vår nuvarande lägenhet.
Så vi har packat lite flyttlådor den här veckan helt enkelt. ;)
Vi har skänkt fyra stora soppåsar och en pappkasse med kläder som är för små barn till Emmaus. (Det är en hjälp till fattiga familjer över hela världen) bra att vi skänkte dem istället för att slänga dem!
Två flyttlådor (än så länge) får Tuva, haha.
Vi ses!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback