Heart Chat Bubble

30 december 2011

Hejhej!! :)
Just nu sitter jag i mitt nyrenoverade rum med Sana. Jag var på Ikea iförrigår, jag köpte en byrå, ett sängbord, några lampor, en papperskorg, en fotoram och köpte rätt storlek på överkasten. Så nu är det fiint här!! 
Igår var jag med Winta i Solna centrum och vi kollade på Amanda Fondell, Robin Stjermberg och Moa Lignell som uppträdde där, dem var jätteduktiga!! Efter "konserten" köpte jag Amanda Fondells nya skiva och alla tre idolerna signerade den! Sen tog jag även kort på dem och pratade lite med dem. ;)
Sen träffade jag och Winta Sana och Elin på Gina tricot. Jag köpte en svart halsduk där och lite smågrejer från H&M. Sen gick vi och såg 5D bio typ. Fast den var bara 3-5 minuter lång... Blev f*n rånad där, kostade 50 kr för 3 minuter... :D Jaja..
Nu ska jag och Sana gå och äta i Huvudsta centrum, antingen pizza eller thai vi får se. Okej det blev thai eftersom *NÅGON* sa "Thai, snälla!" ;)
Hejdå, vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback