Heart Chat Bubble

Längesen!!!

Hejhej!! :)
Nu har jag haft en bloggpaus på en vecka som ni kanske märkt... :P Jag kände att jag ville koncentrera mig på den nya skolan och schema, läxor och sen har jag funderat på hur jag ska klistra in i mitt "vardagsschema" att försöka träffa mina gamla kompisar också.. Det har  hänt väldigt mycket den här veckan! Jag hur hunnit skaffa en massa nya vänner, varit sjuk en dag, fyllt 12 år, haft tjejmiddag och idag träffade jag min sötnos Winta. ♥ Jag orkar inte skriva så mycket mer, jag vaknade halv sju idag och i skolan hade vi knappt en timmes rast sammanlagt, plus att det var fisk till lunch och då äter inte jag, vi slutade kl: 15.10... Guuud, vad långa dagar jag har!!! -.-* Aja, går inget att göra åt..
Men jag måste skära ner på inläggen mot vad det var förut men iaf ett-två inlägg om dagen. :)
Ses!!

Kommentarer
Postat av: asdfghjklööö

grattis linnea :) /förre klass kompis typ(glöm det)

2011-08-30 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback