Heart Chat Bubble

Helt slut

Hejhej!! :)
Idag vaknade jag klockan åtta, eller jag blev snarare väckt åtta, haha. Jag och Sana gjorde oss iordning och sedan kom min pappa och hämtade oss, vi åkte och köpte matsäck till mig och jag blev lämnad på kulturskolan, pappa körde hem Sana. Klockan tio började gitarrkursen, vi gick igenom alla låtar, och jag som inte har spelat gitarr på hela sommaren... Men det gick väl hyfsat, vi hade nio låtar att gå igenom så med den tiden så blev det bra. :) Pappa kom och hämtade mig klockan tre och vi åkte och handlade mat och sedan hem.
Jag hinner inte skriva mer just nu eftersom jag har nio låtar att träna på... ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg :]

2011-08-17 @ 18:13:23
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback