Heart Chat Bubble

Heej på dej!! Är du trött? Känns som om mina armar har dött :P

Hejhej!! :)
Jätteledsen för att jag inte bloggade igår men jag var så otroligt trött! Igår var det två konserter på två olika ålderdomshem, hehe, det var faktist ganska nice! :) Sedan efter att ha burit notställ, gitarr, noter, capitasto och en stol på samma gång så höll jag på att ramla pga av en pall som stod i vägen så jag tappade noterna, capitastot och notstället. ...Och alla pensionärer tittade på med arga blickar. ;) Haha, men det är sant förutom det där med arga blickar... Hihi. Sedan gick jag till Solna centrum från Kulturskolan med gitarren i handen och där fick jag vänta på mamma i typ en halvtimme!! Jag var inne i en massa olika affärer (med gitarren) och då välte jag såklart en maaaaassa grejer. xD Haha.
Idag var det bara en stor konsert och den gick faktist väldigt bra. Det var till och med en massa tanter som kom och tackade för att vi hade spelat och så. :) Man blir ju väldigt glad då. ;) Sedan fick jag gå till Solna centrum från ett ålderdomshem som heter Hallen och jag hittade knappt, hehe.. Men tillslut kom jag fram och träffade pappa och vi åt på McDonalds och sedan åkte vi hem. Nu ska jag kolla på teve och vila mina armar. ;)
Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback