Heart Chat Bubble

Hallon och jordgubbar

Jaa, det är livet det!! Haha, jag och pappa åt det med glass alldeles nyss. Mums! Innan det var jag och köpte lite fina saker och pappa var hos tandläkaren och sedan åt vi mat på Jolo. Jag kan tyvärr inte avslöja vad det var för grejer förren imorgon... ;)
Just nu kollar jag och pappa på någon gammal film med Clint Eastwood, den är jättebra faktist! :) Jag sitter även vid pappas dator eftersom jag inte orkade sätta på min...  Här kommer lite gamla bilder. :D

Jag när jag dansade balett och var kanske fem år?! Vad söta alla var. :)
När jag var liten, mamma skulle göra en hemsida för sina elever (hon var datalärare då) så hon gjorde en om mig! :) Haha, den var ganska simpel, men jag tror inte att hon la upp den på internet utan hon har den bara som ett dokument.
Jag hittar inte så många fler, dem flesta korten från när jag var liten har vi som vanliga kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback