Heart Chat Bubble

Hos Sana

Hejsan hoppsan!! :)
Just nu är jag hos Sana, jag ska sova över! Haha, det ska bli jättekul...
Idag har vi varit i skolan, vi hade nationella i engelska ( :thumbdown: ) och bild.^^ Sen gick jag, Sana och Tisa till Pampas... Eller Tisa gick hem, sen kom Winta. :) Jag och Sana var på Pampas till klockan halv sex, sen gick vi hem till mig och jag packade. Efter det träffade vi Sanas mamma i Huvudsta centrum och åt pizza med henne. Och sen handlade vi fredagsmys-grejer och nu är vi hemma. ;) Nu håller Sana på att prata för sig själv på engelska och spela Super smash bros brawl, hon spelar med två spelare så hon spelar mot ingen, haha! :P Dum i huvet! :D Nu ska jag slå henne i det där spelet! :D
Tisa: Tack för att du fixade rubrikerna åt mig! ♥


En fin bild som jag tog förra året! *PROUDFACE* Haha, näej, jag hittade den på google.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback