Heart Chat Bubble

Bästa dagen med dem som finns i mitt ♥!

Hejhej. :)
Idag var ju jag som sagt med Winta och Tisa i Kista centrum. Vi åkte tunnelbanan själv (första gången jag gör det). :D Först gick vi till affären New Yorker och fjantade oss, sen såg vi på bion. Vi såg Water for elephants, den var jättebra! Senare när vi pratade så sa vi att av oss får den 4/5 stjärnor i betyg. ;)
Efter filmen försökte jag mäta hur långt det var till Max för det var en skylt där det stod "Max 250m" så då försökte jag gå en meter långa steg medan Winta räknade varje steg, när jag hade gått 250 steg/meter så var det typ 20 meter kvar! Tror ni att det var lurendrejeri eller att jag inte har tillräckligt långa ben för att ta en meter långa steg? Jag satsar på det första alternativet. ;) xD
Sen var vi inne och tog lite larviga kort när vi provade kläder på New Yorker och sen gick vi in på Stadium. På Stadium prövade vi att åka skatebord :P gissa om vi var profsiga eller failiga? :D Sen fick Tisa träna på en såndär gå-maskin men jag och Wintich fick inte för det kom en arg person från personalen och hon bara: "Tjejer! Den där maskinen är till för dem som ska köpa den, den går sönder om man leker i den!" vi gick därifrån och både Tisa och jag sa typ "Aha, går den sönder om man provar den? Går den sönder första gången man använder den hemma också eller?". Men jaja, sen gick vi ner och provade kepsar och solglasögon, vi såg ut som riktiga gangsters. :P :D Haha, det var jätteroligt! Vi ska köpa keps och solglasögon i Solna centrum någon dag har vi bestämt... Sen åt vi glass och sen åkte vi hem. Det här var nog en av mina roligaste dagar det här året! :) Jag har inga bilder just nu, för Tisa tog typ alla... Men hon har nog lagt upp dem på fb så ni får dem imorgon.
Nu är jag trött, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback